Místo výkonu práce
- ARTWELD s.r.o. – Nádražní 120, 460 06 Liberec 6
Popis pracovního místa
- Vyhledávání, výběr a hodnocení dodavatelů
- Budování a správa stabilní dodavatelské sítě pro různé oblasti podnikání
- Systematizace nákupních procesů a vytváření dlouhodobých a udržitelných vztahů s klíčovými dodavateli
- Nákup materiálů, zboží a služeb potřebných pro firmu
- Monitorování cenových trendů a trhu a uplatňování těchto znalostí v jednání s dodavateli
- Vyjednávání a uzavírání smluv s dodavateli
- Zabezpečení dodržování smluvních podmínek a řešení případných sporů s dodavateli
- Vedení a rozvoj týmu operativního nákupu
- Interní spolupráce napříč firmou
- Pravidelné reportování o výsledcích nákupního týmu a nákladech na nákupy
- Vyhodnocování výkonnosti dodavatelů a nákladů na nákup včetně optimalizace nákladů a zlepšení efektivity nákupu
Požadavky
- SŠ/VŠ vzdělání technického směru
- Praxe na obdobné pozici podmínkou
- Znalost nakupování technických komodit výhodou
- Znalost ČSN ISO 26000 – Pokyny pro oblast společenské odpovědnosti velkou výhodou
- Znalost anglického jazyka min. C1 podmínkou
- Znalost německého jazyka výhodou
- Zkušenost s vedením týmu lidí
- Komunikační a vyjednávací schopnosti
- Reprezentativní vystupování
- Znalost obchodního práva a schopnost číst a interpretovat smlouvy
- Pečlivost, zodpovědnost, flexibilita, smysl pro detail
Nabídka společnosti
- Práce ve společnosti s dlouholetou tradicí a neformální atmosférou
- Perspektivní zaměstnání s možností kariérního postupu
- Možnost profesního i osobního rozvoje
- Příspěvek na stravování
- Vitamínové balíčky
- Teambuildingové akce
- Sick days
- Příspěvek na penzijní spoření
- Firemní knihovna
Máte o pozici zájem?
Pošlete svůj životopis na
nebo zavolejte:
Martina Dufková, personální manažerka