vedoucí ekonomického oddělení, práce liberec, artweld

Místo výkonu práce

  • ARTWELD s.r.o. – Nádražní 120, Liberec

 Popis pracovního místa

  • Plnění úkolů zadaných generálním ředitelem
  • Kompletní vedení ekonomického oddělení včetně práce podřízených
  • Příprava a účast na auditech společnosti
  • Správa pohledávek a závazků, cash-flow, platby daní a odesílání sestav Intrastat
  • Kontrola a řízení veškeré účetní, mzdové a docházkové agendy zaměstnanců ve spolupráci s personálním oddělením
  • Kontrola podkladů pro vyúčtování DPH včetně souhrnného hlášení
  • Tvorba statistik – sledování úkolů vyžadovaných statistikou, vyplňování výkazů a jejich zasílání
  • Zajištění inventur účtů – jejich tisky, dohledávání příloh a opravy rozdílů a nesrovnalostí
  • Obsluha datové schránky
  • Příprava podkladů pro celní úřad
  • Komunikace s externími subjekty (státní správa, právník, banka apod.)
  • Tvorba a evidence výkazu zisků a ztrát středisek
  • Tvorba dokumentace a archivace dokumentů za ekonomické oddělení

Požadavky

  • SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru podmínkou
  • Praxe na obdobné pozici podmínkou
  • Znalost podvojného účetnictví, skladového hospodářství a mzdové problematiky
  • Anglický jazyk výhodou
  • Pokročilá znalost práce na PC (MS Office, práce s databázovým účetním nebo ekonomickým programem)
  • ŘP sk. B
  • Analytické myšlení, systémový přístup k práci
  • Schopnost vést tým lidí, komunikativnost, asertivita, pečlivost a vysoká míra zodpovědnosti

Nabídka společnosti

  • Práce ve firmě s dlouholetou tradicí a neformální atmosférou
  • Pružná pracovní doba s možností občasné práce z domova
  • Možnost profesního i osobního rozvoje
  • Příspěvek na stravování
  • Mobilní telefon a notebook
  • Vitamínové balíčky
  • Teambuildingové akce
  • Sick days
  • Příspěvek na penzijní spoření
  • Firemní knihovna

Máte o pozici zájem?

Pošlete svůj životopis na

martina.dufkova@artweld.cz

nebo zavolejte:

Martina Dufková, personální manažerka

+420 722 077 133

communicate
Sdílet