technicko administrativní

Chcete pracovat ve férové české firmě, která dodává řešení a stroje pro přední výrobní společnosti?

My hledáme právě Vás!

Jaká je náplň práce?

  • Plní požadavky zadané provozním ředitelem/COO.
  • Zabezpečuje zpracování došlých poptávek a jejich zadání do interních systémů a následné informování kompetentních osob.
  • Vytváří společně s pověřenými pracovníky dokumentaci k projektům – realizuje korekce a úpravy manuálů a dokumentů.
  •  Zabezpečuje agendu spojenou s nákupem, a to archivaci dodacích listů (DL) a objednávek, které následně předává nákupnímu oddělení společnosti.
  • Realizuje výběrová řízení na dodavatele nakupovaných dílů, nářadí a materiálu, podklady poskytuje nákupnímu oddělení společnosti.
  • Zasílá objednávky nakupovaných dílů na nákupní oddělení a následně kontroluje dodání objednaných dílů.
  • Na základě podkladů od konstrukčního oddělení zajišťuje poptávky, objednávky a nákupy potřebných dílů a materiálů.
  • Pravidelně zajišťuje objednávání kancelářských, drogistických a spotřebních materiálů.
  • Pracuje s technickou dokumentaci pro projekty v oblasti automatizace a robotizace svařování.
  • Připravuje realizaci projektů ve výrobě v kooperaci s ostatními kolegy.
  • Účastní se výrobních porad a je odpovědný za tvorbu zápisů.
  • Připravuje podklady pro certifikaci (CE) vyrobených zařízení.
  • Připravuje a kompletuje dokumentaci (předávací protokoly, manuály, návody), zajišťuje fakturaci.
  • Pravidelně zakládá do šanonů, 1x ročně archivuje veškeré doklady
  • Podílí se na provádění inventur

Co požadujeme?

  • SŠ vzdělání ekonomického nebo technického zaměření
  • Praxe na obdobné pozici výhodou
  • Znalost technické dokumentace výhodou
  • Zkušenosti z nákupního a odbytového oddělení
  • Znalost celní problematiky výhodou
  • Znalost anglického jazyka v úrovni B2 podmínkou, výborná znalost českého jazyka
  • Znalost práce na PC – MS Office, databázový/ekonomický program – velmi dobrá znalost
  • Znalost práce v systému Helios výhodou
  • Řidičský průkaz B – výhodou
  • Příjemné vystupování, přátelská povaha, loajalita, týmový člověk, spolehlivost a samostatnost, smysl pro detail

Co nabízíme?

  • Práci ve stabilní a zavedené obchodně-výrobní české společnosti
  • Dlouhodobé, perspektivní zaměstnání
  • Profesní i osobní rozvoj
  • Odborné a jazykové vzdělávání
  • Příspěvek na stravování
  • Vitamínové balíčky
  • Přání k firemním a životním jubileím
  • Teambuildingové akce
  • Příspěvek na penzijní spoření
  • Firemní knihovnu
  • Sick Days

Máte o pozici zájem?

Pošlete svůj životopis na

martina.solcova@artweld.cz

nebo zavolejte:

+420 722 077 133
+420 482 736 310

communicate
Sdílet