referent/ka prodeje, práce mimoň, artweld

Máte zájem o práci ve férové české firmě, která nabízí prvotřídní vybavení (nejen) pro svařování?

My hledáme právě Vás!

Co náš referent prodeje dělá?

  • Plní úkoly zadané vedoucím střediska.
  • Reaguje na požadavky zákazníků, poskytuje informace o nabízených produktech a službách.
  • Prezentuje zákazníkům produkty a služby, nabízí zákazníkům řešení jejich potřeb a problémů.
  • Podílí se na vytváření a udržování reprezentativního vzhledu střediska, dbá na vhodné umístění zboží na prodejně, jeho správné označení, popis a prezentaci.
  • Umísťuje a doplňuje katalogy, propagační letáky a další materiály na vhodná místa v prodejně, kontroluje jejich stav, aktuálnost a správné označení.
  • Vystavuje doklady: faktury a dodací listy, prodejky za hotové v interních programech.
  • Vytváří nabídky pro zákazníky.
  • Vytváří výdejky dle požadavků středisek.
  • Vystavuje objednávky, provádí inventury a vyřizuje reklamace.

Co požadujeme? 

  • SOU/SŠ vzdělání ekonomického nebo technického směru
  • Praxe v obchodování a prodeji s technickými komoditami výhodou
  • PC dovednosti: MS Office, databázový ekonomický program výhodou
  • ŘP sk. B podmínkou
  • VZV výhodou
  • Přátelské vystupování
  • Schopnost týmové práce, samostatnost, pečlivost
  • Komunikativnost a asertivitu

Co nabízíme?

  • Práci ve stabilní a zavedené obchodně-výrobní české společnosti
  • Dlouhodobé, perspektivní zaměstnání
  • Profesní i osobní rozvoj
  • Odborné a jazykové vzdělávání
  • Příspěvek na stravování
  • Vitamínové balíčky
  • Přání k firemním a životním jubileím
  • Teambuildingové akce
  • Příspěvek na penzijní spoření
  • Firemní knihovnu
  • Sick Days

Máte o pozici zájem?

Pošlete svůj životopis na

martina.solcova@artweld.cz

nebo zavolejte:

+420 722 077 133
+420 482 736 310

communicate
Sdílet